.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاسیس سازمان چای شمال

مشاور وزیر جهاد کشاورزی از تشکیل سازمان چای کشور خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، عنایت الله تورنگ در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه متولی اصلی چای کشور در دولت گذشته منحل شد، اظهار داشت: اداره کل چای شمال متولی چای کشور به سازمان چای شمال ارتقاء یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران با بیان اینکه 15 درصد چای کشور در مازندران تولید می شود، خاطرنشان کرد: دولت با تشکیل اداره کل چای تا حدودی مشکلات صنعت چای کشور را بر طرف کرد و هم اکنون نیز طبق مصوبه هیئت وزیران روزهای ابتدایی خرداد ماه سال جاری این اداره کل به سازمان چای شمال زیر نظر مستقیم وزیر جهاد کشاورزی ارتقاء یافت .

وی افزود: خرید تضمینی چای یکی از فعالیتهای مثبت اداره کل چای شمال است.

تورنگ یکی از مهمترین مشکلات چای کشور را تجارت آن اعلام کرد و افزود: در کشور تولید مازاد بر مصرف چای وجود ندارد ولی بخشی از چای داخل صادر و بخشی از مصرف داخل نیز وارد می شود که باید این کار برای رفاه حال تولید کنندگان این عرصه ساماندهی شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش به برنامه های هفته جهاد کشاورزی در مازندران اشاره کرد و گفت: در این هفته 103 پروژه با 28 میلیارد و 200 میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاروزی مازندران با اعلام اینکه 187 روستا با 11 هزار خانوار از این پروژه ها بهره مند خواند شد، تصریح کرد: در این پروژه ها 176 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی شده است.

مشاور وزیر جهاد کشاورزی به ارائه بخشی از فعالیتهای دولت در کشاورزی مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: در این دولت 898 میلیارد تومان تسهیلات سرمایه گذاری در بخش کشاورزی استان اختصاص یافته است.

به گفته وی، تولیدات انواع محصولات کشاورزی، دامی ، آبزی پروری در این دولت افزایش چشم گیری داشته است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 خرداد 1388
تبليغات وآگاهسازي مردم درمورد سالم بودن چاي ايراني بايد دررسانه ها دراولويت قرار گيرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.